نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 01:55

محور میامی- سبزوار همچنان مسدود است+ فیلم

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به انسداد بخشی از مسیر میامی به سبزوار، از اسکان مسافران گرفتار در جاده به دلیل شرایط جوی نامساعد خبر داد.

حسین درخشان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بخشی از محور میامی- سبزوار همچنان مسدود است و نیروهای راهداری، پلیس راه و سایر دستگاه‌های امدادی در حال تلاش هستند تا بتوانند مسیر را بازگشایی کنند.

وی تصریح کرد: مسیر سبزوار به میامی با کمک نیروهای امدادی بازگشایی شده است و خودروها هم‌اکنون به سمت سمنان در حال حرکت هستند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: تعدادی از مردم و مسافران نیز در مسیرها گرفتار شده بودند که به خاطر یخ‌زدگی سطح جاده و ایمنی پایین، راهداری بخش‌هایی از مسیر را بسته است و اجازه تردد خودروها را نمی‌دهد.

درخشان تصریح کرد: نیروهای هلال‌احمر و بقیه دستگاه‌های امدادی در حال امدادرسانی هستند و پتو و مواد غذایی در اختیار مسافران قرار داده شده است.

وی گفت: تعدادی از مسافران نیز در مساجد و مدارس شهرهای میامی و بیارجمند اسکان داده شدند تا صبح و پس از رفع مشکل به مسیر خود ادامه دهند.

پایان پیام/74002/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658474

مهمترین اخبار ایران و جهان: