نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 12:21

رییس ستاد مرکزی دهه فجر: برنامه‌های دهه فجر باید موجب اتحاد ملی شود

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به این که مردم صاحب و یاور انقلاب و ایران و ولایت هستند، گفت: برنامه های دهه فجر باید موجب نشاط و طراوت در جامعه و تقویت اتحاد ملی گردد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حشمت الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه و نگاه روشن و سرشار از امید به آینده ایران اسلامی خود را مهیای انجام مجموعه‌ای از تلاش‌های جهادی و خستگی ناپذیر کنیم.

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به این که مردم صاحب و یاور انقلاب و ایران و ولایت هستند گفت: برنامه های دهه فجر باید موجب نشاط و طراوت در جامعه و تقویت اتحاد ملی گردد.

وی افزود: دی‌ماه و بهمن‌ماه و اسفندماه امسال باید با نشاط و شادابی و طراوت ملی به گرمترین و خاطره‌ساز ترین روزهای تاریخ جمهوری اسلامی تبدیل شود.

 قنبری افزود: مقامات کشور، گروه‌های سیاسی و طبقات و صنوف مرجع و مورد احترام مردم باید در سپهر سیاست ایران ادبیاتی دل انگیزتر و گفتمانی صمیمانه‌تر انتخاب کنند و از دامن زدن به اخبار سست و شایعات بی‌اساس و تحلیل‌های ناامید کننده اجتناب نمایند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز هیچ چیزی مهمتر از وحدت اسلامی و انسجام ملی وجود ندارد، مردم صاحب و یاور انقلاب و ایران و ولایت هستند و در تشخیص سیاسی کاری‌های زشت ناراحت می‌شوند و ظلمی بزرگتر از به درد آوردن دل ملت بزرگ ایران و بازی کردن با روح و روان مردم وجود ندارد.

 قنبری یادآور شد: ستادهای استانی و شهرستانی و روستایی با استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های کشور شکل گرفته و تا آخرین ساعت روز ۲۲ بهمن بدون وقفه تلاش منظم و متحد داشته باشند و ترتیبی اتخاذ نمایند که در سراسر کشور فعالیت‌های هدفدار و خلاقانه و هماهنگ با سیاست‌های کلی ستاد انجام گیرد تا گستره کشور نمایشگاه همبستگی و ذوق و سلیقه ایرانی مسلمان در جشن و سرور انقلاب باشد.

 

 

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در ستاد مرکزی خود را موظف می‌دانیم که در مسیر فعالیت‌های هنرمندانه و خلاقانه شما رفتار تسهیلگر و حمایت کننده داشته باشیم.

وی افزود: ستاد پذیرای نوآوری‌ها و افکار و ایده‌های خلاقانه همه ایرانیان است و متناسب با اقتضائات و شرایط پیش‌رو در قالب طرح‌های ملی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر با بیان اینکه تکلیف ما رسیدن به مطلوب مقدور است، گفت: اهداف و مسئولیت‌هایی را نتراشید که امکان رسیدن به آنها در زمان و شرایط حال ما فراهم‌ نیست اما این را هم بدانیم که مقدورات ما در کشور برای انجام کارهای مهم و اساسی فراوان است، مشروط بر اینکه اولاً فقط برای جلب رضایت الهی کار کنیم و از کسی انتظار فهمیدن و تشکر و تقدیر از کار و تلاشمان را نداشته باشیم، در عین حال تمام وجود و حرکت ما زبان تشکر و شکر و سپاس باشد و کوچکترین کار و تلاش دیگران را ببینیم و تقدیر کنیم.

وی افزود: ثانیاً با نشست‌های محترمانه و به موقع همه طبقات جامعه را از برنامه‌های خودمان مطلع کنیم و اعتماد آنها را به خودمان برای انجام یک کار ملی و بین‌المللی جلب نمائیم. ثالثاً خودمان هم باور داشته باشیم که همه از ما انقلابی‌تر و اسلامی‌تر و نسبت به مصالح عالی نظام دلسوزتر هستند. رابعاً همه باور کنیم که حاصل تلاش‌های جهادی ما در سبد انقلاب و جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد و جشن اسلامی و ملی دهه مبارک فجر متعلق به تمامی آحاد و طبقات ملت بزرگ ایران است. خامساً ما مکلف هستیم جشن‌های انقلاب را متناسب با عظمت انقلاب، شخصیت عظیم مردم ایران و آن غبار غلیظ و چربی از یأس و نومیدى که باید بر قلب و چشم و صورت نظام سلطه بپاشیم برگزار کنیم.

 قنبری در ادامه با اشاره به ظرفیت ارزشمند ایرانیان خارج از کشور و ضرورت استفاده از این ظرفیت در برگزاری برنامه‌های دهه فجر گفت: ایرانیان مقیم خارج سرمایه‌هاى بزرگ ملى و اسلامى ایران هستند.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌ها و مسئولین کمیته‌ها نظرات و پیشنهادات و برنامه‌های خود را درخصوص برگزاری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624030

مهمترین اخبار ایران و جهان: