نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:01

۱۵ پاسگاه مرزی در کرمانشاه برق‌دار شدند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، از افتتاح ۶۲ پروژه در این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: برق‌رسانی به ۱۵ پاسگاه مرزی با اعتبار ۱۵۰ میلیاردریال از طرح‌های قابل افتتاح در این ایام است.

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره) و تبریک ایام مبارک دهه فجر به تشریح پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به مناسبت این ایام پرداخت.

وی گفت: در این ایام ۶۲ پروژه و طرح برق‌رسانی و اصلاح شبکه به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها بالغ بر یک‌‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال و همچنین اشتغالزایی حداقل تعداد  ۱۲۵ نفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: برق‌رسانی به ۸ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد که اشتغالزایی حداقل ۱۳ نفر را نیز در بر دارد.

وی افزود: در قالب این پروژه‌ها، اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خود نگهدار به طول ۱۱۷ کیلومتر در سطح استان انجام شده که شامل شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، صحنه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، کنگاور، گیلانغرب، سنقر است.

مرادی در پایان، گفت: اصلاح و بهینه‌سازی کامل شبکه برق ۴۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و همچنین برق‌رسانی به ۱۵ پاسگاه مرزی با اعتبار ۱۵۰ میلیاردریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر۱۴۰۲ است.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659730

مهمترین اخبار ایران و جهان: