نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 12:18

برنامه حرکت دسته‌جات عزاداری بوشهر در روزهای ۲۸ و ۳۰ صفر

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر فاطمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عزاداری ارتحال پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ از مسجد توحید تا مصلای جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر تصریح کرد: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار بوشهر و مشارکت هیئت‌های مذهبی همراه با دستجات عزاداری، زنجیرزنی، قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مراسم شهادت امام رضا (علیه‌السلام) همراه با دستجات عزاداری، زنجیرزنی و سینه‌زنی و همراه با قرائت زیارت امام رضا (علیه‌السلام) ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ از میدان المپیک، مسجد امام رضا (علیه‌السلام) تا مصلای جمعه بوشهر برگزار شده و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین از فراهم بودن سرویس ایاب و ذهاب از ساعت ۱۰ صبح در تمام نقاط شهر بوشهر، به صورت رایگان از ایستگاه‌های اتوبوس شهری، به عزاداران تا محل برگزاری مراسم و همچنین از مصلای جمعه بوشهر برای برگشت عزاداران در پایان برگزاری مراسم خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496074

مهمترین اخبار ایران و جهان: