نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 17:51

شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند

فراهان- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید «علی بیژنی زیبا» از شهدای اخیر فراجا اظهار داشت: شهدا ستون‌های مستحکم انقلاب و تکیه گاه ملت ایران هستند و همه مردم امروز از دستاوردهای خون مطهر شهدا بهره مند می‌شویم و متنعم هستیم و خانواده معظم شهدا با اهدای این هدایای ارزشمند با اسلام و انقلاب از اجر و پاداش عظیمی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده خواهد ماند و خانواده معظم شهدا باید به تربیت و تولید این سرمایه‌های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی افتخار کنند.

شهدا تمام زندگی شأن وقف خدمت به مردم و اسلام است

وی ادامه داد: شهدا انسان‌هایی فاضل و با اخلاصی هستند که تمام زندگی خود را وقف اسلام، انقلاب و خدمت به مردم شده و قطعاً پاداش و مزد آنها تنها با شهادت جبران می‌شود.

سردار کریمی تأکید کرد: مهمترین ویژگی برجسته شهدای غیرتمند فراجا شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی است و این عزیزان با عمل صالح و به موقعی که برای مبارزه با اشرار انجام می‌دهند علاوه بر رفع تهدیدات امنیت و آسایش را برای ملت فراهم می‌آوردند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید تلاش‌ها، زحمات و سیره شهدای فراجا به آحاد مردم منعکس شود، گفت: همه خصوصاً جوانان مطلع شوند چه زحمات و مجاهدت‌هایی برای تأمین امنیت جامعه انجام می‌شود و قطعاً مهمترین ویژگی برجسته شهدای اخیر فراجا تقوای الهی است که موجب عزت آفرینی نظام اسلامی شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه قطعاً در ایام اربعین حسینی با تفکر و تأمل به مکتب عاشورا و سیره امام حسین (ع) می‌تواند نگاه ما را به مسیر و رسالت‌هایی که داریم هموار و آسان کند، افزود: برای تشخیص بزنگاه‌ها یک خط وجود دارد و آن هم ولایت است که باید مدام خود را در این مسیر تشخیص دهیم.

شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند

نیروهای مسلح در مسیر دفاع از امنیت جامعه استوار و مردانه ایستاده‌اند

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح در مسیر دفاع از امنیت جامعه و خدمت صادقانه به مردم محکم، استوار و مردانه ایستاده و گام برمی دارند و تا آخر با عهد و پیمانی که با خداوند متعال، امام، ولایت، شهدا و مردم بسته‌اند تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

سردار کریمی با بیان اینکه امروز فراجای قهرمان مقتدرانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است و سپاه و بسیج نیز تمام قد برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت با مردم در صحنه حاضر است، گفت: خدمت به مردم و نوکری مردم اولویت مهم نیروهای مسلح است که امروز این مسئله در بخش‌های مختلف جامعه به وضوح قابل مشاهده است.

وی تأکید کرد: گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت ایران بدانند مدافعان غیرتمند این سرزمین اسلامی در فرماندهی انتظامی و سپاه پاسداران ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی انتقام خون پاک شهدای مظلوم را از آمران و عاملان این جنایت‌ها خواهند گرفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: به برکت حضور با برکت شهدا در جامعه اسلامی سیمای شهر رنگ و بوی شهادت و ایثار و ازخودگذشتگی به خود می‌گیرد و حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا نشان از قدرشناسی از مجاهدت‌های این عزیزان دارد و قطعاً نسل امروز جوان و نوجوان در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479130

مهمترین اخبار ایران و جهان: