نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 22:02

پرداخت بیش از 4 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در تایباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از چهار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان ارائه شده است.

رضا جهانپور در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد تایباد پرداخت شده است که در مجموع ۱۷۵ متقاضی این تسهیلات را دریافت کرده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد افزود: امسال سهم این شهرستان از اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور، مبلغ ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات بوده و اکنون ۷۰۰ متقاضی در نوبت دریافت قرار دارند.

وی ادامه داد: این نوع از تسهیلات در قالب قرض الحسنه با بازپرداخت هفت ساله پرداخت می شود که درحال حاضر ۳۲ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی به بانک های عامل جهت واگذاری به مددجویان معرفی شده است.

جهانپور بیان کرد: این طرح های اشتغالزایی در زمینه کشاورزی، دامپروری، خدمات، حمل و نقل، صنایع دستی و صنعت هستند که توسط متقاضیان شهری و روستایی ارائه شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد تصریح کرد: در طول سال گذشته، مبلغ ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد که منجر به ایجاد کسب و کار شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485530

مهمترین اخبار ایران و جهان: