نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 20:51

آموزش و پرورش سمنان باید در کشور سرآمد باشد

استاندار سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش سمنان در تمام حوزه‌ها و شاخص‌ها باید در کشور سرآمد و پیشرو باشد، گفت: در راستای تحقق این مهم مساعدت‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: از افرادی برای روایتگری در مدارس استفاده کنید که توانمند، متخصص و متعهد بوده و به مسائل روز اشرافیت کامل داشته باشند.

وی تأکید کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت هفتگی برگزار شود و تقویت ارتباط اولیای دانش‌آموزان با آموزش و پرورش باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: به دانش‌آموزان فعال در حوزه بسیج دانش‌آموزی بیش از گذشته باید توجه داشت و بها داد.

هاشمی تصریح کرد: تاکنون مباحث و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به خوبی مدیریت شده و نیاز است در آینده نیز امور در مدارس با به‌کارگیری مدیران توانمند و انقلابی و سرآمد مسائل فرهنگی و دینی با قدرت پیش رود.

وی بیان کرد: مباحث و مسائل مرتبط با حوزه مدارس استثنایی، اردوگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش، اقدامات و تعاملات مرتبط با حوزه شهری، مصوب، پیگیری و رسیدگی می‌شود.

استاندار سمنان گفت: از تلاش‌های مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان سمنان تقدیر و تشکر می‌کنم و برای مدیرکل جدید این اداره کل که از چهره‌های شناخته‌شده مجموعه آموزش و پرورش است، آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی با بیان اینکه آموزش و پرورش سمنان در تمام حوزه‌ها و شاخص‌ها باید در کشور سرآمد و پیشرو باشد، گفت: در راستای تحقق این مهم مساعدت‌های لازم  در دستور کار قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498874

مهمترین اخبار ایران و جهان: