نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 14:47

پایان کار دو شرور سابقه دار در زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو شرور سابقه دار که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بود ، خبر داد.

 سردار "دوستعلی جلیلیان" در گفت و گو با خبرنگار فرس در زاهدان اظهار کرد: در پی اقدامات مجرمانه مکرر دو نفر شرور در سطح استان و شهرستان زابل و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان زابل برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری تحقیقات پلیسی ازحضور و تردد این دو شرور تحت تعقیب در سطح شهرستان زابل مطلع که طی یک اقدام برنامه ریزی شده و ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل 10کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از جمله اقدامات مجرمانه این دو شرور سابقه دار می توان به چندین مورد اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی، قتل یک شهروند زاهدانی با انگیزه اختلاف قبلی، درگیری با ماموران و توهین و درگیری با شهروندان اشاره کرد که با نیت قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام داده اند.

سردار جلیلیان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تاکید کرد: پلیس در خصوص برخورد با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.

پایان پیام/3139
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496574

مهمترین اخبار ایران و جهان: