نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 11:58

امام خمینی(ره) ابرقدرت‌های توخالی را با شکست مواجه کرد/سفر رهبر انقلاب یک خاطره ماندگار برای مردم کردستان شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با یادآوری 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: ایشان چهره درخشان و پر نور تاریخ اسلام است چرا که تنها کسی بودند که بعد از انقلاب رسول اکرم، ندای اسلام‌خواهی و توحید را سر دادند و ابر قدرت‌های توخالی را به شکست کشاند و توانستند حکومت اسلام را ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ایام پیش‌رو مراسمات دهه کرامت، سالگرد ارتحال امام و آزادسازی خرمشهر و هم چنین سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان کردستان در این استان داریم.

وی اضافه کرد: جلسات هماهنگی برگزاری مراسمات دهه کرامت و روز دختر برگزار شده و تاکید شده این مراسمات  به صورت ویژه و جدی برگزار شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود که حمایت جدی در خصوص برگزاری این مراسمات داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین به سالروز سفر مقام معظم رهبری مصادف با ۲۲ اردیبهشت اشاره کرد و افزود: سفر ایشان به استان کردستان یک خاطره  ماندگار تاریخی برای مردم کردستان است  و اردیبهشت معطری در ذهن همه مردم استان شکل گرفت.

وی ادامه داد: این سفر برکات بسیار زیادی از جمله عمران و آبادانی داشت لذا پروژه‌های این سفر در فضای مجازی و رسانه ملی به نمایش درآید.

رمضانی در ادامه با یادآوری سالروز رحلت امام راحل در 14 خرداد، اذعان کرد: امام خمینی(ره) چهره درخشان و پر نور تاریخ اسلام است چرا که تنها کسی بودند که بعد از انقلاب رسول اکرم، ندای اسلام‌خواهی و توحید را سر دادند و ابر قدرت‌های توخالی را به شکست کشاند و توانستند حکومت اسلام را ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: در همین راستا باید مراسمات ارتحال این شخصیت بزرگ را با عظمت و به صورت جدی در استان داشته باشیم و همه دستگاه‌ها باید با احساس مسئولیت در اعزام زائران پشتیبانی کنند که بتوانیم خاطره‌ای خوب برای زائران شکل دهیم.

رمضانی با بیان اینکه دستگاه‌ها و ادارات امسال سعی کنند برای اعزام از قشر جوان و نوجوان استفاده کنند، تاکید کرد: از اعزام افراد تکراری به این مراسم جلوگیری شود‌ تا جوانان از این سفر بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها برای اعزام زائران اهتمام جدی داشته باشند، اذعان کرد: هم چنین دستگاه‌های مرتبط در استان در رابطه با امام‌شناسی و معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام همایش‌ها و مراسماتی برگزار کنند.

رمضانی تاکید کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف مراسمات مربوط به سالگرد ارتحال امام، آزادسازی خرمشهر، سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و هم چنین سالروز بمباران مردم شهر بانه در ۱۵ خرداد ۱۳۶۳، حداکثر حمایت را داشته باشند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1208330

مهمترین اخبار ایران و جهان: