نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 15:04

تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی البرز بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

کرج- استاندار البرز گفت: با تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی به واسطه گستره شمولیت موضوعات مربوط به محرومیت‌زدایی بسیاری از مشکلات و موانع مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با ۴۰ نفر از مردم شریف استان، ضمن اتخاذ تدبیر، راهنمایی و دستور برای حل موانع، بر ضرورت اهتمام مجموعه مدیران استان برای دیدار با مردم، تاکید کرد.
وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم و رسیدگی به مشکلات و مطالبات تا حصول نتیجه و کسب رضایتمندی آنها، یک مسئولیت خطیر برای مسئولان نظام است.

عبداللهی گفت: در دیدارهای مردمی، عمده مراجعات از ساکنان محله‌های کم برخوردار است که مشکلاتی همچون کمبود زیرساخت‌ها، اشتغال بویژه برای زنان سرپرست خانوار، معیشت، توان خواهان، مددجویی و… مطرح می‌شود.

وی افزود: برای این منظور با شناسایی ۶۶ محله محروم استان و اقدامات قرارگاهی، درصدد هستیم به موازات برقراری ارتباط با بطن جامعه از طریق دیدارهای چهره به چهره و برپایی میز خدمت، مشکلات را با تخصیص اعتبارات و توجه ویژه به این محله‌ها، حل کنیم.

استاندار البرز گفت: تاکنون شاهد نتایج محسوسی در این رابطه بودیم و بازخورد مثبت اهداف و برنامه‌ها را از سوی مردم مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: امید است که امسال تحول و توانمندسازی محله‌های کم برخوردار استان، شتاب بیشتری بگیرد و رضایت مردم را در پی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1265874

مهمترین اخبار ایران و جهان: