نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 17:27

بیمارستان دوم میناب برای بهره برداری تا آبان ماه آمده می شود

فرماندار ویژه شهرستان میناب از بهره برداری بیمارستان دوم میناب تا آبان ماه و همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مجید سلحشور فرماندار ویژه این شهرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه میناب مرکزیت شرق استان هرمزگان را برای استفاده از خدمات درمانی دارد و این  خدماتی که در این حوزه  فراتر از شرق هرمزگان به مردم  این منطقه وشهرستانهای جنوب کرمان انجام می شود تسریع در انجام کارهای بیمارستان ضروری است. 

وی افزود: با همت دولت و وزارت بهداشت و استانداری هرمزگان این پروژه سرعت خوبی را به خود گرفته است که با تلاشهای همه جانبه از سوی مسئولین استانی، این پروژه تا آبان ماه آماده می شود. 

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: مقرر است این پروژه در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان به بهره برداری برسد که دستورات استاندار هرمزگان نسبت به اجرای دقیق مراحل کار سبب شده است تا بتوانیم با سرعتی که این پروژه به خود گرفته تا آن زمان آماده شود.

سلحشور گفت: اعتبارات زیادی برای این پروژه هزینه شده است که شاید برای تکمیل و تجهیز کامل با همه امکانات به ۱٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار بالغ شود.

معاون استاندار و فرماندار میناب تصریح کرد:  با تلاشهایی که مسئولان نسبت به این پروژه دارند امیدوار هستیم تا بتوانیم با تکمیل آن خدمات خوبی را به مردم این منطقه که حق آنها است داده شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1247430

مهمترین اخبار ایران و جهان: