نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 17:31

جشن خودکفایی ۳۰۰۰ مجری طرح اشتغال در مازندران برپا شد

فریدونکنار - جشن توانمندسازی و خودکفایی سه هزار نفر از مجریان طرح اشتغال کمیته امداد و رزمایش ۲۵۳ سری جهیزیه در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران عصر پنجشنبه در جشن خودکفایی مجریان طرح اشتغال کمیته امداد ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد منطقه و جهان را مستلزم تلاش و کار همت جهادی دانست و افزود: در سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان برای اشتغال مددجویان تحت پوشش هزینه شده است.

وی گفت: ۳۰ هزار فرصت شغلی سال گذشته در آستان ایجاد شده است و سه هزار نفر از این مجریان با اجرای طرح‌های اشتغال خودکفا شدند.

وی با بیان اینکه باید کشور را برای فردای ایران ثروتمند کنیم و این همه مستلزم آن است که به جوانان اهمیت دهیم، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار را لازم دانست و گفت: هزار و ۳۶۴ واحد مسکن طی هزار و ۹۵ روز تحویل مددجویان شد و هر روز ۱.۳۶ مسکن تحویل شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی در عرصه‌های مختلف در کمیته امداد در دست اجراست، گفت: کمیته امداد شبانه‌روز تلاش می‌کند تا برای افراد تحت پوشش سرپناه ایجاد کند و آموزش کسب و کار به مددجویان از جمله برنامه‌ها است وتمام طرح‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف با برنامه صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221230

مهمترین اخبار ایران و جهان: