نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 09:21

اکران انیمیشن «لوپتو» ویژه فرزندان مددجویان زندان بجنورد

انیمیشن بلند سینمایی «لوپتو» به همت ستادهماهنگی کانون های مساجد خراسان‌شمالی و حمایت انجمن حمایت از زندانیان بجنورد ویژه فرزندان مددجویان اکران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، انیمیشن بلند سینمایی «لوپتو» برای تعدادی از کودکان و نوجوانان مددجویان زندان بجنورد به نمایش درآمد.

این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار و مشارکت  انجمن حمایت از زندانیان بجنورد صبح امروز، پنج شنبه چهارم خردادماه و همزمان با پنجمین روز از ایام دهه کرامت انجام گرفت.

امین درتومی، مسئول سینما سیار کانون مساجد خراسان‌شمالی در استان خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی و به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.
 
علاقمندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی مداری و خوابگاه دانش آموزی  و نیز در دانشگاه ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم های "غریب" دسته دختران" و انیمیشن لوپتو بودند.
 
پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238830

مهمترین اخبار ایران و جهان: