نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 15:37

غرب گرایان به دنبال عزت زنان نیستند

اردستان-امام جمعه تویسرکان گفت: غرب‌گرایان و لیبرال های خودفروخته به دنبال عزت زنان ما نیستند بلکه مزدوران دست استکبار تبدیل شده اند تا ارزش بانوان ما را مورد تهدید قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد پیش از ظهر سه‌شنبه در تجمع هیئات مذهبی اردستان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) سرآمد روزگار و کانون همه خوبی‌ها است و این بانوی بزرگوار چنان کامل است که در بین همه زن‌ها کسی به شرافت و بزرگی او نرسیده است.

وی با اشاره به سخن پیامبر در خصوص حضرت فاطمه، افزود: رسول خدا (ص) فرمودند هرکس دخترم فاطمه را دوست بدارد در آخرت در بهشت با من و همراه من خواهد بود و امید می‌رود که ما انسان‌ها در دنیا و آخرت از این خاندان جدا نشویم.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به کار بردن صفت «حره» توسط حضرت علی (ع) برای حضرت فاطمه (س)،خاطرنشان کرد: کسانی که شرافت، آزادگی و مردانگی داشته باشند را حر و یا حره می‌گویند، اینگونه افراد در چهار موضوع آزادگی دارند که یکی از آنها حریت عرفانی است.

حجت الاسلام حسینی‌مجد ادامه داد: ما سه نوع عبادت داریم، یک نوع عبادت از ترس از جهنم است، یک نوع به شوق در بهشت است اما یک نوع عبادت از شکرگزاری است که این برای آزاده‌ها بود و حضرت زهرا با تمام وجود خود در مقابل خدای متعال و نه برای طمع بهشت و ترس از جهان طمع کرد.

وی یادآور شد: از دیگر انواع حر بودن، حریت در اخلاق و معنویت است که در این خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) هواهای نفسانی، رذائل اخلاقی و دلبستگی به دنیا را با زهد خود حل کرد و به مقام‌های دنیوی دلبستگی نداشت.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه موج‌های انقلاب یکی پس از دیگری می‌آیند، خاطرنشان کرد: یک روزی فتنه ۸۸ ایجاد شده بود و اکنون نیز در این چندین ماهه اخیر اغتشاشگرانی که پشت پرده و کمک کننده آنها انگلیس، اسرائیل و اینترنشنال بودند، می‌خواستند با بهانه‌های مختلفی با حجاب دختران و عزت ناموس ما مقابله کنند.

حسینی‌مجد بیان کرد: امروز بالاترین سهم را دختران و زنان ما در جامعه دارند و آمار پیشرفت دانشجویان دختر از پسر بیشتر شده است و این همه متخصص در علوم پزشکی، مهندسی و دیگر زمینه‌ها خانم‌ها هستند و کجا عفاف و حجاب مانع پیشرفت خانم‌ها در ایران شده است.

وی تاکید کرد: امروزه این غرب‌گرایان و لیبرال‌های خودفروخته به دنبال عزت زنان ما نیستند اینها مزدوران دست استکبار شده اند که در واقع به دنبال هرزگی زنان ما هستند و همچنین دشمنان ایران اسلامی نیز از قدرت تسلیحاتی و موشک‌های نیروی‌های مسلح ترس دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 938530

مهمترین اخبار ایران و جهان: