نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 01:17

حل مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت مسؤولان باشد

امام‌جمعه بهشهر گفت: حل مشکل مردم‌مهمترین اولویت مسؤولان باشد و مسؤولان در جهت حل مشکل مردم باید در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش کنند و از روزمرگی بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر،  حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری چهارشنبه‌شب در جمع روسای ادارات و نهادهای شهرستان بهشهر به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اظهار کرد: انقلاب ما ثمره خون شهدا و مستضعفان و پابرهنگان است که جانانه به میدان آمدند تا در این اقتدار و عظمت باشیم و گره‌گشایی از مشکلات مردم مهمترین اولویتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیشرفت هر جامعه‌ای در ایمان و اعتقاد آن جامعه است و همه‌ما باید در عمل و گفتار و کردار خدا را در نظر داشته و در کلام و عمل یکسان ببینیم و عمل کنیم.

امام‌جمعه بهشهر با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مستضعفان و پابرهنگان است، یادآور شد: باید برای رفع محرومیت‌ها در جامعه تلاش دوچندان صورت گیرد.

جباری افزود: تلاش برای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم، از تاکیدات مهم امام راحل بوده و رهبری هم بر این مساله تاکید فراوان دارند و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

وی افزود: امام راحل با ایمان و اعتقاد راسخ این انقلاب را به پیروزی رساند و اکنون در ادامه راه انقلاب ما باید استوار تر از همیشه برای اقتدار نظام تلاش کنیم.

امام‌جمعه بهشهر گفت: حل مشکل مردم‌مهمترین اولویت مسوولان باشد و مسؤولان در جهت حل مشکل مردم باید در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش کنند و از سردرگمی بپرهیزند و شایسته نیست مردمی که در همه شرایط در کنار انقلاب بوده‌اند، با برخی ناملایمتی‌های برخی مسؤولان دلسرد شوند.

پایان پیام/۸۶۰۰۲ /غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014130

مهمترین اخبار ایران و جهان: