نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 16:59

گزارش دهی بانک ملت از روند اجرای تکالیف ابلاغی مورد تایید و تقدیر است

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس، با تاکید بر اینکه با وجود برخی تکالیف سنگین ابلاغی بانک ها باید بخشی از منابع خود را به ارایه تسهیلات قرض الحسنه اختصاص دهند، گفت: گزارش دهی بانک ملت از روند اجرای تکالیف ابلاغی مورد تایید و تقدیر است.

شهریار حیدری…با بیان اینکه بانک ها باید در عمل به وظایف خود و همچنین دوری از بنگاه داری پیشقدم باشند، گفت: در سال های اخیر دولت های تکالیف زیادی را به شبکه بانکی تحمیل کرده اند که علت برخی از بهانه تراشی بانک ها در عمل به وظایف همین تکالیف است.
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با وجود برخی تکالیف سنگین ابلاغی بانک ها باید بخشی از منابع خود را به ارایه تسهیلات قرض الحسنه اختصاص دهند، افزود: برای شفاف سازی در خصوص میزان تسهیلات دهی بانک ها باید گزارش های دوره ای از عملکرد آن ها رصد شود.
وی با بیان اینکه اقدام بانک ملت در راستای گزارش دهی در حوزه انجام تکالیف ابلاغی علاوه بر شفاف سازی در عملکرد به شناسایی ظرفیت ها نیز کمک می‌کند، تصریح کرد: بروز شفافیت در عملکرد ها از بسیاری از تخلفات جلوگیری خواهد کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید همه بانک ها به ارایه گزارش در خصوص چگونگی انجام وظایف و تکالیف خود اقدام کنند، گفت: نفس گزارش دهی خود می تواند به دولت و همچنین مجلس نشان دهد که تکالیف اگر بیش از توان باشد قطعا تحقق یافتنی نخواهد بود از این رو گزارش دهی بانک ملت از روند اجرای تکالیف ابلاغی مورد تایید و تقدیر است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 980930

مهمترین اخبار ایران و جهان: