نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 21:40

بخشی از کار مدیریت غلبه بر اصطکاک‌ها است/ افق توسعه زنجان روشن است

استاندار زنجان استاندار زنجان با تاکید بر روشن بودن افق توسعه استان در امور مختلف از جمله صنعت گفت: بخشی از کار ما غلبه بر اصطکاک‌های موجود است که همان موانع توسعه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آئین افتتاح فاز ۳ شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان با بیان اینکه اگر در جمهوری اسلامی متناسب با تلاش و انرژی صرف شده حرکت کنیم، وضعیت خیلی بهتر از موقعیت فعلی می‌شود، اظهار کرد، اظهار کرد: من هم به اندازه شما مشکل داشتم بسیار تلاش کردم تا حل شود.
استاندار زنجان افزود: هنر مدیریت در این کشور این است که از میان این مشکلات راهی باز کرده و با نگاه مثبت کار کرده و امور را پیش برد.
وی ایجاد تحول در سبد تولیدات شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان را از افتخارات مجموعه دانست و تاکید کرد: این اقدام انجام شده جای تقدیر دارد.
افشارچی با بیان اینکه تحول در سبد تولیدات شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان موجب ایجاد زنجیره ارزش شده است، ادامه داد: تولید دانش برای ایجاد تحول در تولیدات از دیگر اقدامات با ارزش انجام شده در این شرکت است که باید قدر دانسته و برای صادرات آن تلاش شود.
استاندار زنجان به افزایش صادرات دانش فنی کشور در سال جاری به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار اشاره و تصریح کرد: این مبلغ در سال گذشته ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.
وی با تاکید بر تلاش مدیران برای تسهیل‌گری و گره‌گشایی در امور بخش خصوصی ادامه داد: استمرار این فعالیت‌ها از برنامه‌های روزمره مدیران است.

افشارچی رشد ۱۰.۹ درصدی صنعت را برنامه سال آینده اعلام و تصریح کرد: روش‌های تحقق این اهداف هم در قالب سندهای معتبر طراحی و ارائه خواهد شد.
استاندار زنجان با تاکید بر روشن بودن افق توسعه استان در امور مختلف از جمله صنعت گفت: بخشی از کار ما غلبه بر اصطکاک‌های موجود است که همان موانع توسعه به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: افتتاح‌های انجام شده نتیجه کار گذشتگان است که به ما رسیده و از ما هم به دیگران خواهد رسید.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021230

مهمترین اخبار ایران و جهان: