نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 13:53

جای خالی سرمربی روی نیمکت ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنان بدون سرمربی بلاتکلیف رها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با اعلام سازمان لیگ مشخص شد که لیگ برتر فوتبال از روز ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود، همچنین قرعه‌کشی این رقابت‌ها در تاریخ ۱۴ الی ۱۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

در حالی که  اکثر تیم‌های لیگ برتری در حال آماده‌سازی خود بوده و با مشخص شدن سرمربی به دنبال جذب بازیکنان مد نظر برای شروع تمرینات هستند، تیم ذوب‌آهن اصفهان در کنار ملوان و پیکان همچنان بدون سرمربی مانده است.

سبزپوشان که فصل گذشته با ۳۶ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند، در برزخ انتخاب سرمربی مانده‌ و بلاتکلیف شده‌اند و با از دست رفتن زمان، مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار ذوب‌آهن در لیگ جدید خواهد بود.

با وجود علاقه مهدی تارتار به ادامه همکاری با ذوب‌آهن و جلسه این باشگاه با وی به نظر می‌رسید این مربی خیلی زود با ذوب‌آهن تمدید کند اما در ادامه این معادله چند مجهولی شد و در مقطعی تا حضور قطعی قاسم حدادی‌فر روی نیمکت سبزپوشان پیش رفت.

اکنون به نظر می‌رسد غنیمت شمردن زمان باید مهم‌ترین دغدغه مدیران ذوب‌آهن باشد تا بتوانند بعد از انتخاب سرمربی و با توجه به هدف‌گذاری، بازیکنان لازم با جذب کرده و برای حضور موفق در لیگ برتر استارت بزنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308130

مهمترین اخبار ایران و جهان: