نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 14:38

توسعه ارتباطات مردمی با محوریت بسیج در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس موجب شده تا ارتباطات اجتماعی و مردمی با امام جمعه شیراز پیوسته تر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، آیت الله دژکام در دیدار با بسیجیان پایگاه مقاومت ولی امر ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه در زمینه های مختلف بیان کرد : وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد باعث پیوسته تر شدن ارتباطات اجتماعی و مردمی با شخص امام جمعه خواهد شد و پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد جایگاه ولایت و امامت جمعه را با مردم مرتبط می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بسیج پایگاه مردمی نظام است و به همین طریق توانستیم انقلاب را حفظ کنیم افزود : حماس با یک هزار و 200  نیرو و با الهام از تفکر بسیجی تمام لشکر اسراییل را در طوفان الاقصی شکست داد.امام راحل وقتی اسم بسیج مستضعفین را آورد چیزی تاسیس کرد که تمام دنیا در برابر آن کم می آورند و این را باید در کشور تقویت کنیم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه امروز در کشور ماموریت های بسیج متنوع شده است یادآور شد : دشمن هر زمان حضور مردم را در میدان دید کم می آورد، در عرصه نظامی همین است و در عرصه جهاد تبیین که رهبری بر روی آن تاکید دارند نیز همین است.کار اگر مردمی شد دشمن شکست می خورد اما اگر در قالب اداری شد ما کم می آوریم و همیشه مردم بوده اند که در این عرصه حضور داشته اند.

در این دیدار حجت الاسلام متولی فرمانده پایگاه ضمن ارائه گزارش عملکرد ۳ ساله از راهبری آیت الله دژکام در این مدت تشکر و قدردانی نمود. وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در نهاد و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در پایگاه توانسته ایم در زمینه های فرهنگی، بصیرت افزایی، نظامی، سازندگی و.... جزء پایگاه های برتر باشیم و سطح فعالیت ها را در سطح ملی گسترش دهیم به طوری که در مسائل ابتکاری حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: پایگاه ولی امر در زمره پایگاه محلات است که باعث می شود از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم جذب داشته باشیم. هم اکنون اکثر اعضای پایگاه از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان نخبه و فعال فرهنگی در سطح شهر و استان هستند.

در این دیدار صمیمی که حجت الاسلام فاطمی پویا مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و سروان دهقان فرمانده حوزه ۵ مقاومت بسیج امام باقر(ع) حضور داشتند، اعضای جدید شورای مرکزی پایگاه برای دوره ی یک ساله احکام مسئولیت خود را از دست آیت الله دژکام دریافت نمودند.

لازم بذکر است پایگاه مقاومت بسیج ولی امر در آبان ۹۹ افتتاح گردید و در سطح کشور اولین پایگاهی است که در دفاتر نهاد و ائمه جمعه کشور در قالب پایگاه محلات راه اندازی شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586274

مهمترین اخبار ایران و جهان: