نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 13:57

2 پل در محورهای روستایی خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۲ دستگاه پل خاص در محورهای روستایی خراسان شمالی با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲ دستگاه پل خاص در محورهای روستایی خراسان شمالی با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: پل باکسی ۱۲ دهانه در محور روستای کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان و پل طاقی ۴ متری در محور روستای اسطرخی تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۶ دستگاه پل خاص در حال احداث و اجراست، افزود: پل باکسی روستای قلعه حسن و پل دالی روستای زو- تفتازان در شهرستان شیروان، پل دالی روستای گرماب در شهرستان فاروج، پل باکسی روستای قزل حصار در شهرستان گرمه، پل باکسی روستای هاور در شهرستان مانه و سملقان و پل لوله ای روستای حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان در حال احداث و اجراست.

وی بیان کرد: ۲۴ دستگاه پل در محورهای روستایی استان در حال مطالعه است و با تامین اعتبار برای مناقصه اقدام خواهد شد.

مشتری با اشاره به این که احداث ۶ دستگاه پل در شهرستان بجنورد در محورهای روستایی سریوان، پسین دره، پاکتل، رزقانه، سلولی و نیستانه در دست مطالعه است، ادامه داد: همچنین در شهرستان مانه و سملقان، احداث ۱۰ دستگاه پل در محورهای روستایی کوشکی راجی، یموق، سمار، خرمده، استاد، ۲ دستگاه در محور هاور، قزل قلعه، اینچه سفلی و قبل از سد شیرین دره، در دست مطالعه است.

این مسئول با بیان اینکه احداث ۳ دستگاه پل در محورهای روستایی باغ دده خان، علی محمد و نقدو در شهرستان شیروان، تصریح کرد: احداث ۵ دستگاه پل نیز در محورهای قره پالچق، گنبدلی، تش نفس، آنابای و بچه دره در شهرستان راز و جرگلان در حال مطالعه است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540974

مهمترین اخبار ایران و جهان: