نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 19:21

مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان ساخته می‌شود

رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما در دیدار با استاندار کرمان از ساخت مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر پنجشنبه 21 دی‌ ماه رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار کرد.

 استاندار کرمان در این دیدار با اشاره به پهناوری استان به لحاظ جغرافیایی و تنوع آب و هوایی گفت: چالش‌ها و مشکلات استان به همین نسبت زیاد است و خدمات‌رسانی به روستاها و تامین زیرساخت‌ها دشوار است؛ بخصوص در حوزه رسانه ملی.

فداکار افزود: هرکدام از شهدای حادثه تروریستی کرمان یک روایت جداگانه دارد که می‌توان ساخت مستند را در همین استان و با روایت‌های خانواده و دوستان و همکلاسی‌های دانش‌آموزان شهید شروع کرد.

 شاهید مظفری رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما، هدف از سفر خود به استان را نهادینه کردن کرمان به عنوان پایتخت مقاومت دانست و  گفت: کرمان به عنوان یکی از پهناورترین استان‌هاست و با توجه به حادثه اتفاق افتاده در شرایط خاصی قرار دارد.

وی توضیح داد: تلاش ما بر این است که به دستور رئیس سازمان صدا و سیما تمام توانمان را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا بگذاریم که موجب امید و بصیرت شود.

وی در ادامه از ساخت مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634579

مهمترین اخبار ایران و جهان: