نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 17:46

ویژه برنامه جام ملت­‌های آسیا در «شاد»

همزمان با برگزاری جام ملت­‌های آسیا 2023، شبکه «شاد» پویش­‌ها و مسابقات ویژه­‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، شبکه شاد با افزودن بخش ویژه «جام ملت­‌های آسیا»، امکانی برای کاربران در نظر گرفته تا بتوانند به صورت زنده تمام مسابقات جام ­ملت­‌های آسیا را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی آن قرار گیرند. همچنین پویش‌­ها و مسابقات مختلفی به همراه جوایز ویژه برای کاربران در نظر گرفته شده است.

کاربران شاد می­‌توانند با انتخاب بخش «جام ملت‌های آسیا» از صفحه اصلی، در جریان پخش زنده مسابقات و برگزاری پویش‌­ها و مسابقات مختلف قرار گیرند.

به عنوان نمونه در بخش «آقای گزارشگر» بخشی از بازی­‌های تیم ملی در این جام را انتخاب و گزارش کنند؛ در «با هم بخونیم» سرود­های حمایتی را به صورت تکی یا گروهی بخوانند؛ بازی­‌های مختلف را در «تحلیلگرشو» تحلیل کنند؛ شادی و هیجان خود را به هنگام گلزنی ملی پوشان در بخش «گل برای ایران» ارسال کنند و همچنین ترکیب یازده نفره تیم ملی را برای هر بازی در «ترکیب بچین» انتخاب کنند.

ویژه برنامه «تماشاچی» به صورت زنده از شبکه شاد پخش می­‌شود و در آن با گپ‌و‌گفت­‌های دوستانه به تحلیل بازی­‌های جام پرداخته و لحظات تاریخی تلخ و شیرین فوتبال ایران بررسی می­‌شود. همچنین در این برنامه نظرسنجی‌های مختلفی برگزار می­‌شود که کاربران با شرکت در آن می­‌توانند جوایز ارزشمندی مانند ایکس باکس، ساعت هوشمند و اسپیکر را به دست آورند.

برنامه نخست «تماشاچی» را بیش از 44 هزار کاربر مشاهده کردند. در این برنامه به دلیل حضور تیم ملی فلسطین، وضعیت دشوار تیم­‌هایی که با تجربه جنگ و تهاجم نیروهای خارجی در رقابت­‌های جام ملت­‌ها حضور داشتند، مورد بررسی قرار گرفت و شرایط روحی دشوار بازیکنان برای مسابقه با نگرانی‌­های مرتبط با خانواده­‌ها و عزیزان‌شان تجزیه و تحلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641235

مهمترین اخبار ایران و جهان: