نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 12:06

طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ محور روستایی بازگشایی شد

سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان و بازگشایی ۲۰ محور روستایی صورت گرفت.

سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه با اشاره به بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: عمده بارش برف مربوط به محورهای اورامانات، روانسر، جوانرود، اسلام آبادغرب و سنقر بوده است.

وی از بازگشایی ۲۰ محور روستایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: طی این مدت بالغ بر ۸۲۰ کیلومتر برف روبی در محورهای استان صورت گرفته است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در جریان است.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ نیرو به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای انجام عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور داشته‌اند ادامه داد: برای تسهیل تردد ۱۸۰۰ تن شن و نمک نیز در محورها مصرف شده است. کهریزی توصیه کرد: با توجه به تداوم بارش در برخی مناطق، از تردد غیرضروری در محورها خودداری شود و رانندگان حتماً تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
وی گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان و کابران جاده‌ای است.

پایان پیام/ ۳۸۵۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651879

مهمترین اخبار ایران و جهان: