نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 22:09

نشست خبری فیلم نوروز برگزار شد

پس از اعلام اسامی داوران این دوره از جشنواره فیلم فجر سومین نشست خبری روز هشتم با حضور برخی از عوامل فیلم نوروز و اصحاب رسانه در برج میلاد برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سومین نشست خبری شب هشتم چهل و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برخی از عوامل فیلم نوروز به سئوال‌های اصحاب رسانه و منتقدان حاضر در سالن برج میلاد پاسخ دادند.

در این نشست خبری، سهیل موفق (کارگردان)، محمدرضا نادری (تهیه‌کننده)، حمزه ساعی (نویسنده)، بهرام دهقاندار (آهنگساز)، کاوه ایمانی (تدوینگر)، منصور شهبازی (صدابردار)، آزاده قوام (طراح لباس)، سیاوش چراغی‌پور، سحر حسینی، طاها شادی‌فر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی حضور داشتند.

محمدرضا نادری تهیه‌کننده این فیلم، در ابتدای این برنامه اظهار داشت: نوروز ارثیه ارزشمندی است که سالیان سال طول کشیده، به ما برسد، ما هم باید از این ارزش نگهداری داریم. همچنین همین ابتدا می‌خو‌اهم از فرشته طائرپور یادی کنم.

وی افزود: نوروز مسئله مهمی در کشور ماست و ما به آن توجهی نداریم. متاسفانه میکی‌ موس در اینستاگرام، نوروز را تبریک می‌گوید و خودمان نسبت به این موضوع بی‌اهمیت هستیم.

درحال تکمیل...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1665635

مهمترین اخبار ایران و جهان: