نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 21:52

سردار جباری: آمریکا باید از منطقه اخراج شود

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی‌امر با بیان اینکه ایران برنده سه دهه رویارویی راهبردی با آمریکاست، گفت: نیروی قدس سپاه در منطقه همچون ماه درخشان حلول کرده و ضربات مهلکی بر پیکره دشمنان وارد کرده است اما رژیم صهیونیستی در بدترین دوران خود به‌سر می‌برد و آمریکا هم دیگر نمی‌تواند در منطقه بماند و باید از منطقه اخراج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار ابراهیم جباری امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بنده به یاد ندارم حضرت آقا به اندازه‌ای که حاج قاسم را دوست داشت کسی را دوست داشته باشد، حاج قاسم نیز بلافاصله بعد از بازگشت از ماموریت اولین جایی که حضور پیدا می‌کرد دفتر رهبری بود و با حضرت آقا دیدار می‌کرد.

وی اضافه کرد: میلیون‌ها نفر ۱۰۰ سال قبل از انقلاب به دلیل مسائل مختلف همچون لهو و لعب، وابستگی به لذت‌های دنیوی و نداشتن رهبری فرزانه از بین رفته و کشته شدند اما اکنون ملت حماسه‌‌آفرین ایران به معنویت و ولایت فقیه رسیده‌اند و شرایط برای تحول فراهم است.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی‌امر از سابقه تشکیل داعش یاد و عنوان کرد: یک دهه پیش بود که آمریکایی‌ها اعلام کردند که خودشان داعش را تشکیل داده تا به اهداف شوم خود در منطقه برسند، رزمندگان ما در سپاه قدس به سوریه و عراق رفتند و با اراده قوی خود توانستند اژدهایی به اسم داعش را از بین ببرند تا مدافع حرم باشند.

*ایران برنده سه دهه رویارویی با آمریکاست

جباری گفت: تصور و برداشت آمریکایی‌ها طی دو دهه گذشته با وجود همه شرارت‌ها این بود که ایران در رویارویی مستقیم با تهاجم‌های مختلف آمریکا دوام و ماندگاری نخواهد داشت اما به اذن خداوند متعال، همراهی مردم و رهبری ولی فقیه، ایران اسلامی برنده ۳ دهه رویارویی راهبردی با آمریکا شد.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی‌امر تصریح کرد: ما از اینکه زنان، مردان و کودکان این سرزمین در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند اندوهگین هستیم اما از طرفی به حال آنان غبطه می‌خوریم زیرا امروز آنان در عرش الهی هستند.

وی تاکید کرد: امروز اسرائیل در بدترین دوران خود به سر می‌برد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب شکستی که در طوفان الاقصی بر این رژیم صهیونیستی وارد شد هرگز ترمیم نخواهد شد، این دستاورد به برکت مجاهدت‌های جبهه مقاومت حاصل شده که گوشه‌ای از آن‌ را در غزه مشاهده می‌کنیم.

جباری گفت: رهبر انقلاب اسلامی در خصوص شهید سلیمانی فرموده‌اند که حاج قاسم یک مکتب است و این سخن معنایی جز این ندارد که حاج قاسم یک شخصیت جامع داشتند.

وی ادامه داد: قدرت معماری حاج قاسم ترکیبی از زمان شناسی، آینده نگری، هوش سازمانی، فهم انسانی، برخورداری از ذهن نتیجه محور و درک ظرفیت نیروی انسانی است که توانست در حوزه دفاعی، سیاسی و امنیتی بنایی برپا کند که مثال‌زدنی است.

جباری با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی مردم ایران با سپاه قدس بیشتر آشنا شدند، عنوان کرد: نیروی سپاه قدس به بخشی از فرهنگ ایران اسلامی تبدیل شده و مردم سپاه قدس را دوست دارند حتی کسانی که دربرخی مسائل با برخی تصمیمات دولتمردان مخالف‌ هستند.

*نیروی قدس سپاه همچون ماه در منطقه حلول کرده است

وی خاطرنشان کرد: نیروی قدس سپاه امروز در منطقه همچون ماه درخشان حلول کرده و ضربات مهلکی را بر پیکره دشمنان وارد کرده است و آمریکا دیگر نمی‌تواند در منطقه بماند و باید از منطقه اخراج شود.

جباری گفت: امروز محور مقاومت نگهبان اسلام در جهان است و حاج قاسم این محور را مستقل و قدرتمند بارآورده و تربیت کرده است.

پایان پیام/78030

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628879

مهمترین اخبار ایران و جهان: