نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 14:34

تداوم تردد در محورهای خلخال/داشتن زنجیرچرخ الزامی است

خلخال-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: تردد در تمامی محورهای خلخال جریان دارد و استفاده از زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی ضروری است.

معروف خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همانند سایر مناطق استان اردبیل، بارش برف از اولین ساعات سال جدید در شهرستان خلخال نیز آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد و نیروهای راهداری از آغاز بارش برف بدون وقفه در حال پاکسازی سطح محورهای کوهستانی شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه تمام محورهای اصلی شهرستان خلخال باز است و تردد در آنها جریان دارد، گفت: در پی بارش برف در محورهای پونل و الماس تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در این محورها ممنوع است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان کرد: در حال حاضر سطح راه‌های خلخال برف روبی شده است با این حال به علت شدت حاکمیت هوای سرد، مه غلیظ و کاهش دید افقی هم اکنون عبور از گردنه سخت گذر الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

خسروی با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: مردم و مسافران خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 930435

مهمترین اخبار ایران و جهان: