نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 11:03

دوگانه‌سوز شدن رایگان 5 هزار خودروی عمومی در کردستان/ صاحبان خودروها در سامانه شرکت فرآورده‌های نفتی ثبت نام کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اعلام دوگانه‌سوز شدن 5 هزار دستگاه خودروی عمومی در کردستان به صورت رایگان، از صاحبان خودروهای ناوگان عمومی خواست برای ادامه اجرای این طرح در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

جهانبخش نوکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز شدن خودروها در استان کردستان اظهار داشت: هم اکنون هفت مرکز تبدیل خودروهای بنزینی به خودرو‌های دوگانه‌سوز در شهرستان‌های سنندج، بیجار، سقز و قروه به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت ‏گرفته، به زودی دوگانه‌سوز شدن خودروها در دیگر شهرستان‌های استان کردستان نیز فعال خواهند شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان خبر داد و افزود: ثبت‌‏نام ۱۳۵ دستگاه خودروی عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده و در انتظار تبدیل هستند.

نوکانی یادآور شد: از ابتدای آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز شدن خودر‌وهای عمومی، فرآیند تبدیل ۵ هزار ‏دستگاه خودرو در استان کردستان انجام شده است. ‏ 

وی با بیان اینکه اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها تداوم دارد، از صاحبان ‏خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی خواست به این منظور در سامانه ‏https://gcr.niopdc.ir‏  (شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران) ثبت‌نام کنند.

نوکانی به مصرف روزانه ۵۵۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ۵۴ ‏جایگاه سی‌ان‌جی در استان فعال است که این میزان مصرف فقط ۴۵ درصد از ظرفیت ‏ایجاده شده در جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان است.

پایان پیام/2330/72
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 915135

مهمترین اخبار ایران و جهان: