نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 17:16

همایش بزرگ «روز دختر» در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همایش بزرگ «روز دختر» و «دهه کرامت» دوم خردادماه با حضور ۶ هزار دختر در سالن ورزشی رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دبیر اجرایی ستاد اجرایی دهه کرامت استان کانون مساجد است، اظهار کرد: همایش بزرگ «روز دختر» و «دهه کرامت» دوم خردادماه در سالن ورزشی رضازاده اردبیل با حضور ۶ هزار دختر از سطح محلات شهر اردبیل و با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

وی از انتخاب «حضرت معصومه (س)،بهترین دختر دنیا» به عنوان شعار محوری جشن‌های روز دختر امسال خبر داد و بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه حضرت فاطمه معصومه (س) و برخورداری از مقام شفاعت برای همه شیعیان، باید بکوشیم در این جشن‌ها این جایگاه و شأن تبیین و شناسانده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های ویژه «دهه کرامت» از ۳۱ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد در استان برگزار خواهد شد و کاروان سفیران کریمه و خادمان حرم همراه با پرچم مقدس آستان قدس رضوی در استان اردبیل حاضر خواهند شد.

آمون خاطرنشان کرد: برگزاری همایش دختران مسجدی، اجرای طرح میثاق کریمانه، طرح تلاوت نور، پخش صلوات خاصه از بلندگوی مساجد و ادارات، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با محوریت دهه کرامت و برپایی کاروان‌های شادی طی دهه کرامت از جمله برنامه‌هایی است که در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در طول ایام دهه کرامت پویشی با عنوان آذین بندی محلات با عنوان «کوچه‌های شاد رضوی» برگزار خواهد شد و با هدف تشویق جوانان و نوجوانان محلات از ۸ مسجد محله که آذین بندی با حداقل هزینه انجام داده‌اند، تجلیل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225335

مهمترین اخبار ایران و جهان: