نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 19:50

خدمات شهری در مناطق محروم آسیب‌ اجتماعی را به حداقل می‌رساند

اردبیل- معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدماتی که در حوزه شهری به ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار ارائه می‌شود، کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی عصر شنبه در جریان بازدید از طرح‌های شهرداری در مناطق کم‌برخوردار چهار شهری اردبیل اظهار کرد: طرح‌های متعدد عمرانی و خدماتی در این مناطق در حال اجرا است که با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها، بخش عظیمی از دغدغه‌ها و نگرانی خانواده‌های ساکن در این مناطق برطرف خواهد شد.

وی احداث خیابان ۴۲ متری صدرالدین، پارک ۶ هکتاری میراشرف و ساماندهی رودخانه نوران چایی را از جمله این پروژه‌های مهم و اساسی در مناطق ۱۳ گانه اردبیل برشمرد و تصریح کرد: با تکمیل و راه‌اندازی خیابان صدرالدین گره‌گشایی از ترافیک و باز شدن مسیر تردد ایمن و راحت همشهریان را شاهد خواهیم بود که این خود می‌تواند نشانی از تلاش شهرداری و عوامل اجرایی آن باشد.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار احداث بوستان‌ها و پارک‌های متعدد، ساکنان این مناطق نیازمند افزایش سرانه رفاهی بیشتری هستند تا بخشی از اوقات فراغت خود را در فضاهای پرجاذبه و دل‌انگیز گردشگری، تفریحات سالم و همچنین بودستان‌ها سپری کنند.

خدادادی افزود: سرمایه‌گذاری در این حوزه زمینه افزایش امنیت فراگیر عمومی و کاهش آسیب‌ها و دغدغه‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد که قطعاً شهرداری باید طرح‌های توسعه‌ای خود را در این بخش با جدیت دنبال کرده و زمینه اجرای آن را فراهم کند.

وی در بازدید از کارخانه پازل و گلخانه شهرداری نیز خاطرنشان کرد: با خوداتکایی در تولید پازل و آسفالت شهرداری می‌تواند هزینه‌های جانبی را کاهش داده و به افزایش ارائه خدمات در این بخش در مناطق مختلف شهری کمک کند.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل تولید متنوع گل و گیاه را در اردبیل به تناسب شرایط آب و هوایی و اقلیمی یادآور شد و اضافه کرد: کاشت و عمل آوری مناسب این گل‌ها و نهال‌ها خود به زیبایی شهر و بهبود سیمای مناطق مختلف می‌افزاید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470179

مهمترین اخبار ایران و جهان: