نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 15:00

راه ۵۰ روستای اردبیل در هفته دولت آسفالت شد

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۰ راه روستایی استان اردبیل همزمان با هفته دولت از آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از راه ارتباطی و فرستنده تلویزیونی کوهسنگر اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته عملیات زیرسازی ساخت و آسفالت ۳۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی استان انجام شده است.

وی با اشاره به برخورداری کامل ۵۰ روستا از راه آسفالته از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران ۵۹ پروژه با اعتبار ۵۰۲ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری افتتاح و تقدیم اهالی شریف ولایت مدار و انقلابی استان شد.

مدیر کل راهداری و نقل جاده استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های رسانه‌ای صدا و سیما از اقدامات و طرح‌های این اداره کل افزود: مدیران و کارکنان صدا و سیما با تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ رسانه‌ای استکبار جهانی تمام قد ایستاده‌اند و توانسته‌اند نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنند.

وثوقی تصریح کرد: انعکاس عملکرد و اقدامات دولت مردمی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از قاب رسانه ملی موجب تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود که این مهم با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان خدوم صدا و سیمای استان اردبیل در حوزه‌های مختلف به ویژه تهیه، تولید و پخش برنامه صدا و سیمای راهبران محقق شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان راهداری، خدمت به مردم در نظام اسلامی را از برکات الهی دانست.

محسن لطیفی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت افزود: همه ما وظیفه داریم با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب و الگوگیری از زندگانی شهدا شبانه روز در میدان عمل اقدام جهادی و انقلابی در راستای خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز داشته باشیم.

وی با تاکید بر هوشیاری در مقابل جنگ نرم و توطئه‌های دشمن بیان کرد: سربازان ولایت در رسانه ملی با همه توان در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستاده‌اند و از آرمان‌های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی دفاع می‌کنند.

لطیفی با اشاره به اهمیت و جایگاه فرستنده تلویزیونی کوهسنگر در تأمین و ارسال تصاویر با کیفیت بدون نقص شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به سراسر استان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خواست؛ نسبت به بهسازی راه ارتباطی این ایستگاه همکاری و مساعدت لازم را با رسانه استانی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475279

مهمترین اخبار ایران و جهان: