نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 15:07

آمریکا با بحران‌سازی در کشور‌ها دنبال حیات خود است

امام جمعه سوادکوه(پل‌سفید) با اشاره به اینکه دشمنان برای ناامنی در کشور برنامه دارند، گفت: آمریکا با بحران‌سازی در کشور‌ها به‌دنبال حیات خود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام سیدمهدی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سوادکوه(پل‌سفید) با اشاره به اینکه منشأ خوبی‌ها و خیرات و رعایت حدود دینی، تقوا الهی است و عدم وجود تقوا باعث بدی‌ها می‌شود، گفت: در نامه حضرت علی(ع) به مالک‌اشتر که در آن رعایت تقوا، رواج تقوا در جامعه، اولویت خدا در کارها و عمل به آیات و روایات را متذکر شدند.

امام جمعه سوادکوه(پل‌سفید)، افزود: کسانی که قرآن را آتش می‌زنند و یا به پیامبر و اهل بیت توهین می‌کنند خودشان در جهل و گمراهی فرو می‌روند و با قرآن و اهل‌بیت‌بودن به سعادت منجر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، قرآن در قیامت از کسی که قرآن خواند و عمل کرد، شفاعت می‌کند و کسی که قرآن را بخواند ولی عمل نکند و یا قرآن در خانه فرد خاک بخورد، شکایت می‌کند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در آخرین لحظات عمرشان هم غصه امت را داشت و اهل بیت(ع) ما را به سعادت و خدا می‌رسانند.

جعفری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود که از وجود گروهی در امریکا برای یافتن و تحریک نقاطی که به بحران تبدیل کنند، اظهار کرد: آمریکا با بحران‌سازی در کشور‌ها به‌دنبال حیات خود است.

امام جمعه سوادکوه(پل‌سفید) افزود: وزیر اطلاعات به شناسایی و خنثی کردن ۴۰۰ بمب، بودجه ۵۰ سرویس اطلاعاتی مختلف علیه ایران که از بودجه ۸۰ میلیون نفری کشور بیشتر است و ۲۰۰ رسانه را هم برنامه ریزی کردند و بیش از ۲۰۰ تروریست دستگیر شدند که بیانگر تلاش دشمنان برای ناامنی در کشور است ولی دشمنان فراموش کردند که ما خدا، لطف امام زمان و سایه مقام معظم رهبری  و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی را داریم.

جعفری اظهار کرد: کشورهایی که پرچم زن‌ستیزی را در دست دارند شاهد کُشتن زن توسط شوهران و‌ هتک حرمت‌ها در کشورهای خودشان هستند ولی پیشتازان زن‌ستیز و زن‌کش، ایران اسلامی را متهم می‌کنند.

وی با تقدیر از موکب‌داران سوادکوه که زحمت کشیدند که از رده‌های اول در خدمات‌دهی مازندران قرار دارند، گفت: تقدیر از خادم‌یاران رضوی سوادکوه که چهارشنبه‌های امام‌رضایی با معنویت و زیبا در شهرستان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500179

مهمترین اخبار ایران و جهان: