نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 07:53

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداری نیروهای مسلح در مازندران

دسته روی و اجتماع بزرگ نیرو‌های مسلح استان مازندران همزمان با سراسر کشور در شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز ارتحال جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی علیه السلام، دسته‌روی و اجتماع بزرگ نیرو‌های مسلح استان مازندران همزمان با سراسر کشور در شهرستان ساری برگزار شد.

عسکر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت، با اشاره به برگزاری دسته روی نیروهای مسلح در شهرهای مازندران، گفت: مراسم دسته روی و سینه زنی با حضور نیرو‌های مسلح در سه شهرستان استان از جمله ساری، بابلسر و نوشهر برگزار شد.

وی افزود: مجموعه نیرو‌های مسلح به صورت متمرکز در این مراسم شرکت کردند و این برنامه با مشارکت سپاه کربلا، قرارگاه فراجا و نیرو‌های مسلح در ساری از میدان شهید قاسمی تا امام زاده یحیی (س) برگزار شد.

*مراسم‌های عزاداری نشان دهنده اظهار مودت و محبت به پیشگاه اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام ملازاده جانشین مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) با اشاره به مشارکت پرشور نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: امیدواریم این توسل‌ها مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی افزود: این مراسم‌ها نشان دهنده اظهار مودت و محبت به پیشگاه اهل بیت (ع) است.

جانشین مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: ان شاءالله خدای متعال ما را جز پیروان واقعی اهل بیت (ع) قرار بدهد و در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499779

مهمترین اخبار ایران و جهان: