نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 12:16

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد

فرمانده انتظامی استان پس از ۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و کسب بهبودی لازم از این مرکز درمانی ترخیص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عصر روز جمعه (۱۰ شهریور) به همراه ۴ نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین در حال بازدید بودند که ناگهان بالگرد حامل آن‌ها در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی شده و خلبان پرواز مجبور به فرود اضطراری می‌شود.

با این حال و به علت فرود اضطراری و یک باره بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی به اضافه خلبان و کمک خلبان دچار جراحت‌هایی شدند که در ادامه توسط یگان‌های امدادرسان و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

سردار حاجیان پس از ۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه امروز با کسب بهبودی لازم از بیمارستان مرخص شد.

قدردانی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از عموم مردم و مسؤولان 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از ترخیص از بیمارستان در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگاران، از عموم مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه و استان‌های مختلف کشور، مسؤولان کشوری و لشکری، فرماندهان نظامی و انتظامی، اهالی رسانه که طی روزهای اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بوده‌اند، قدردانی کرد.

حاجیان افزود: ان‌شاءالله به زودی در محل کار حاضر و مصمم‌تر از گذشته به عنوان خادمی صدیق در کنار مردم خواهم بود و برای امنیت، آرامش و آسایش آن‌ها تلاش خواهم کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482979

مهمترین اخبار ایران و جهان: