نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 09:40

استکبار برای دودستگی و انشقاق در ایران فتنه انگیزی می کند

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای دو دستگی و انشقاق در جمهوری اسلامی به صورت مستمر فتنه انگیزی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با بسیجیان روستای مشو از توابع شهرستان رامیان اظهارکرد: نقش پایگاه‌های بسیج بعد از تشکیل بسیج مستضعفین نقش کلیدی بوده است اگر بسیج کمرنگ شود به فرموده امام خمینی (ره) در دنیا و آخرت مسئولین عذاب شدیدی خواهند شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیج لشکر مخلص خداست چون در بسیج اخلاص وجود دارد چون این افرادی که در پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند فی سبیل الله و برای خدا کار می‌کنند؛ ما با تمام وجود خدا را شکر می‌کنیم که به ما لیاقت داد که خادم بسیجیان باشیم.

وی ادامه داد: نفسی که بوی انشقاق و دودستگی، بوی ضد وحدت بدهد این نفس، نفس آمریکا و اسرائیل است؛ آنها نمی‌خواهند ما با هم وحدت داشته باشیم و می‌خواهند تفرقه افکنی کنند.

ملک شاهکوهی با بیان این که دنیای دشمنان با ناامن کردن دنیای دیگر کشورها همراه است، اضافه کرد: امنیت جزو نعمت‌های مخفی الهی است و باید حواسمان باشد که دشمن شاد نشویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187579

مهمترین اخبار ایران و جهان: