نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 13:20

اجرای پویش نذر رهایی در زنجان/ آزادی ۵۶ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان از اجرای پویش نذر رهایی در این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۵۶ محکوم جرائم غیر عمد در این استان به همت این قشر آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی باقری، مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اقدام به برگزاری پویش نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمدکرده است.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان با بیان اینکه قشر بسیج حقوقدانان توجه ویژه در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد دارد، تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌هایی سبب می‌شود تا باری از دوش جامعه و کاهش آسیب‌ها به ویژه آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه به همت این قشر در سال گذشته ۵۶ محکوم جرایم غیر عمد از بند اسارت رهایی یافتند،تاکید کرد: اجرای این پویش خداپسندانه می‌تواند به عنوان یک فرهنگ خوب و تاثیرگذار بیش از پیش در بین مردم نهادینه شود.

باقری در پایان یادآور شد:خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۸۳۹۶۶ نزد بانک سپه (انصار سابق) به نام گروه جهادی شهید محسن حججی واریز و در این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153235

مهمترین اخبار ایران و جهان: