نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:49

شرایط بارندگی در خوزستان عادی است

اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی مشکلی در استان ایجاد نکرده و شرایط عادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط بارندگی در استان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان، شاهد بارش باران در بیشتر مناطق استان هستیم.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان و صدور هشدار سطح قرمز، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در آماده باش کامل به سر می‌برند و تاکنون بروز مشکل ناشی از فعالیت این سامانه بارشی گزارش نشده است.

خانچی به باز بودن همه محورهای استان و برقرار بودن تردد در جاده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و تذکرهای لازم به دستگاه‌های مربوط داده شده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: امیدواریم تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه که فعالیت سامانه بارشی ادامه دارد و بر اساس پیش بینی‌ها، بارش‌ها شدیدتر می‌شوند، مشکلی برای هم استانی‌ها ایجاد نشود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از ابتدای سال آبی تاکنون ۳۲۱ میلی‌متر بارش و معادل ۹۳ درصد در استان ثبت شده است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها در شهرهای حسینیه اندیمشک و گتوند به ثبت رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145079

مهمترین اخبار ایران و جهان: