نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 12:45

تردد ۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ثبت تردد بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان از آغاز طرح راهداری نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: از ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ترددهای ثبت شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شمار استان، پنج میلیون و ۵۶۸ هزار و ۹۱۰ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است، گفت: مجموع ترددهای روز گذشته هم ۲۰۸ هزار و ۲۷۲ تردد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

جلال زاده با بیان اینکه بیشترین تردد در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند - سربیشه و فردوس - بجستان بوده است، گفت: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

وی ادامه داد: ۲۵۰ نیروی راهداری در قالب ۴۰ اکیپ در ۳۳ راهدارخانه طی طرح راهداری نوروزی در استان فعالیت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129079

مهمترین اخبار ایران و جهان: