نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 17:18

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش خیابان نواب قزوین

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۲ تن از افراد شرور در پی تخریب ۱۶ دستگاه خودرو متعلق به شهروندان خبر داد و گفت: پلیس اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی در توضیح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اوباش سوار بر یک دستگاه خودرو با عربده کشی و استفاده از قمه و شمشیر در میدان شهید حسن پور شهر قزوین، اقدام به تخریب تعداد ۱۶ دستگاه خودرو شهروندان کرده و پس از قدرت نمایی از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و نارضایتی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه تعدادی از مخلان نظم و امنیت خیابان نواب، بلافاصله دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قزوین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین داد: در شرایطی که اقدامات ویژه جهت شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار پلیس قرار گرفته بود، مأموران اطلاع پیدا کردند که این افراد پس از متواری شدن از صحنه در منزل بستگان خود در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر قزوین مخفی شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با اقدامات ویژه پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه و در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان تخریب اموال شهروندان و درگیری با مأموران دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه حین دستگیری این اراذل و اوباش بستگان آنان با جوسازی و تحریک همسایگان قصد فراری دادن متهمان را داشته و با مأموران درگیر شده‌اند خاطر نشان کرد: با درایت و اقتدار مأموران در مجموع تعداد ۱۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به قدرت نمایی اراذل و اوباش، دستگیری این متهمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن موجب رضایتمندی شهروندان بویژه اهالی محترم منطقه در خصوص قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و هرگونه قدرت نمایی و عرض اندام در بین شهروندان شده است.

سردار ابراهیمی در پایان یادآور شد: با تکمیل تحقیقات از متهمین و هماهنگی بعمل آمده با مقام قضائی، متهمان جهت سیر مراحل تکمیلی به دستگاه قضائی ارجاع شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183579

مهمترین اخبار ایران و جهان: