نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 09:54

کشف ۱۸ فقره سرقت در شهرستان تویسرکان

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۲۳ متهم و کشف ۱۸ فقره سرقت و یک کیلو و ۵۹۳ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و به منظور ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان و مسافران، طرح ارتقا امنیت محله محور با رویکرد تشدید مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با مشارکت یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان تویسرکان در نیمه اول تعطیلات نوروزی اجرا شده است.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح، ۱۰ سارق سابقه دار از جمله ۳ سارق اماکن خصوصی، ۳ سارق معابر، ۲ سارق موتورسیکلت، یک سارق منزل و یک سارق اماکن دولتی دستگیر و به ۱۸ فقره انواع سرقت شامل یک فقره سرقت خودرو، ۳ فقره سرقت موتور سیکلت، ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت منزل و ۸ فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: در این مأموریت، با اشرافیت اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، یک قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۲۵۰۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق کشف و ۲ نفر در این راستا دستگیر شدند.

نوری همچنین برخورد با رانندگان متخلف و توقیف تعداد ۱۶ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثه ساز را از دیگر توفیقات این طرح در مدت یاد شده نام برد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، مقدار یک کیلو و ۵۹۳ گرم انواع مواد مخدر و ۱۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام مسؤول متذکر شد: طرح ارتقا امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان و مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت ضربتی و مستمر در طول تعطیلات نوروز اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان با بیان این که بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از مردم تقاضا کرد در ایام تعطیلات نوروزی هشدارها و توصیه‌های پلیس را به ویژه در خصوص پیشگیری از سرقت منزل جدی بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1118835

مهمترین اخبار ایران و جهان: