نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 18:01

۱۵۰۰ برنامه متفاوت به مناسبت هفته بسیج در ایلام اجرا می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: بیش از ۱۵۰۰ برنامه متنوع برای همه اصناف در هفته بسیج برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام درجلسه ستاد هفته بسیج گفت :هفته مبارک بسیج در سال جاری با شعار بسیج امید ملت ایران و با نگاه امید افرینی  آغاز می شود .

وی افزود: و در این هفته مبارک تمامی نهاد های استان،اقشار مردم، و همه مجموعه هایی که برای اعتلای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می کنند در برنامه ها هفته بسیج دخیل هستند .

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع)ایلام یادآور شد: برنامه های متنوعی برای هفته بسیج برنامه ریری شده است،از جمله این برنامه ها میتوان به برنامه اقتدار بسیجیان،کمک های مومنانه،توزیع جهیزیه،کار های جهادی،ساخت و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ۱۰ ها برنامه دیگر اشاره کرد.

شاکرمی اظهار کرد: اولین برنامه بسیج دیدار با نمایندگان مقام معظم رهبری در استان ها وسپس ویژه برنامه هایی که در مجموعه بخش ها ،شهرستان ها و خود استان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع)ایلام بیان کرد:بیش از ۱۵۰۰ ریز برنامه در ابعاد  فرهنگی، اجتماعی ،نظامی،  تحت عنوان یادواره شهدا ،کمک به مستمندان، اقدامات فرهنگی، اردو دانش اموری و دانشجویی،و دیگر برنامه ها که برای همه اصناف در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه ها در ۵ آذر تحت عنوان اقتدار در قالب کل بسیجیان، گردان ها،اقشار مردم ،و همه اقشار مردم در همه شهرستان تجمع بزرگ استانی برگزار خواهد شد

شاکرمی عنوان کرد:در پایان هفته بسیج تعدادی بسیجی به نمایندگی از تمامی بسیجیان استان به دیدار حضرت اقا شرف یاب خواهند شد .

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع)ایلام اضافه کرد: یکی از موضوعات اساسی که در برنامه ها هفته بسیج برنامه ریزی شده است حمایت از زنان و کودکان غزه ایی است چرا که مردم ایران در کنار مردم مظلوم غزه بوده اند و خواهند بود.

شاکرمی با اشاره به اینکه مهمترین اداراتی که در اجرای برنامه هفته بسیج پای کار هستند اضافه کرد:در مراحل قبل شروع برنامه بسیج شهرداری و شورای شهر و در اجرا برنامه ها کل ادارات،نهاد های خدمات رسان،ورزش جوانان ،مجموعه استانداری،و کمیته امداد بهزیستی درجهت خدمت رسانی به مددجویان  همکاری خواهند کرد .

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576735

مهمترین اخبار ایران و جهان: