نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 14:24

سلیمی: تصویب برنامه هفتم توسعه در مجلس هفته بعد به پایان می‌رسد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: طبق برنامه کار بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: کار بررسی و تصویب گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان هفته آینده در مجلس به اتمام می‌رسد.

وی افزود: مجلس جلسات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تصویب برنامه هفتم سه شیفت برگزار می‌کند و تلاش ما این است که هرچه سریع‌تر کار تصویب این لایحه به پایان برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ممکن است کار بررسی مواد لایحه برنامه تا پایان هفته جاری به پایان برسد، اما ما بررسی مواد ارجاعی و الحاقی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز در دستورکار داریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این است که تصویب لایحه در مجلس هرچه سریع‌تر به پایان برسد؛ چراکه دولت باید بر اساس متن برنامه هفتم توسعه لایحه بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجلس ارائه کند.

وی افزود: کار بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه از ابتدای مهرماه در مجلس آغاز شده و یک ماه است که این لایحه در صحن مجلس در حال بررسی و تصویب است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546379

مهمترین اخبار ایران و جهان: