نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 22:32

استاندار بوشهر: موفقیت‌های انقلاب اسلامی مدیون قدرت فرهنگی است

استاندار بوشهر گفت: انقلاب ما اساسا یک انقلاب فرهنگی است و ما در همه موفقیت‌هایمان مدیون فرهنگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده زاده استاندار بوشهر امشب در سی‌وسومین سالگرد شهادت شهید صادق گنجی در برازجان، اظهار داشت: انقلاب ما اساسا یک انقلاب فرهنگی است و ما در همه موفقیت‌هایمان مدیون فرهنگ هستیم.

وی با بیان اینکه در دفاع‌مقدس با فرهنگ به پیروزی رسیدیم، افزود: در جنگ هشت ساله برای اولین بار جنگی اتفاق افتاد که هم ابرقدرت شرق و هم ابرقدرت غرب پشت سر یک طرف جنگ یعنی صدام بودند و ملت و رهبر ما تنها بودند و در اوج تنهایی با قدرت فرهنگی و نرم به پیروزی رسیدیم.

محمدی‌زاده گفت: در استان بوشهر ۱۱۴ معلم شهید،۴۴۰ دانش‌آموز شهید و ۲۶ دانشجومعلم شهید داریم، یعنی رزمندگان و فرماندهان و عملیات‌کنندگان‌ عملیات‌های نظامی ما فرهنگی بودند.

وی با بیان اینکه در جبهه مقاومت هم ظرفیت ما در برابر امکانات دشمن محدود بود، تاکید کرد: شهید سلیمانی از ظرفیت معنوی و فرهنگی استفاده کرد و در مقابل همه دنیا ایستاد.

استاندار بوشهر بیان کرد: تمام دنیا هم قسم شد تا سوریه را در اختیار بگیرد و حکومت حاکم بر سوریه و جبهه مقاومت را دچار فروپاشی کند که شهید سلیمانی نه با قدرت نظامی بلکه با کار فرهنگی این پیروزی‌ها را خلق کرد. امروز هم در هرجا می‌جنگیم با قدرت و تفکر فرهنگی‌مان می‌جنگیم.

محمدی‌زاده عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک طرز فکر و تفکر و جبهه فرهنگی است و حاصل آن این پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ می‌شود؛ شهید صادق گنجی سفیر فرهنگی انقلاب اسلامی در کشور پاکستان است.

وی افزود: اساسا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و قدرت ما در قدرت نرم و فرهنگی است و باید این قدرت‌ها را روز به روز توسعه دهیم تا عامل موفقیت‌ها و پیروزی‌های ما باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608735

مهمترین اخبار ایران و جهان: