نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 14:06

ملت ایران بعد از قرن‌ها روی پای خود ایستاده است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تثبیت قدرت جهانی ایران گفت: این مهم به مدد انقلاب و جوانان مسلمانی است که در این مسیر خون داده‌اند و راه رشد این ملت در امتداد راه و شناخت شهدا است و شهدا قهرمانان واقعی هستند و ستاره راه محسوب می‌شوند و این فرهنگ اجازه شکست نخواهد داد و پیروزی وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 ابان زنجان با بیان اینکه 13 آبان از سرمنشاءهای بزرگ در کشور بوده است، اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام با زمان شناسی به موقع با تسلط فکری با عظیم‌ترین اقدامی که علیه نظام سلطه انجام دادند، انقلاب دوم را رقم زدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه امریکا در 60 تا 70  سال گذشته هیچ وقت دست از سر مردم ایران برنداشته است، افزود: بعد از 28 مردادد 32 و با سقوط دولت ملی مصدق که با دخالت امریکا انجام شد، طی قراردادی از مجموعه فروش نفت ایران فقط 20 درصد به ایران داده می‌شد و بقیه نصف به نصف بین انگلیس و امریکا تقسیم می‌شد و مردم ایران از این بخش هم نصیبی نداشتند و 80 درصد از آبادانی کشور بعد از انقلاب روی داده است.
وی با تاکید بر اینکه امریکا هر کجا وارد شود، ویرانی و غارت را به وجود می‌آورد، افزود: از همین رو است که اگر از کشوری هم برود از همه جا خارج می‌شود الا میادین نفتی که منبع ثروت برای ملت‌ها است که این اتفاق در سوریه و عراق هم انجام شده است.
قاضی‌زاده هاشمی به وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اشاره و تاکید کرد: یادمان باشد سلاح‌هایی که در اختیار این رژیم با دانش دانشمندان و ثروت ملت‌های دیگر تامین شده است که رابطه مالی و اقتصادی با این کشورها در قبال تامین اعتبار از بانک جهانی و یا ... دارند.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: اگر ملت‌ها بسیج شده و قیام کرده و نه بگویند کار امریکا تمام است.
وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران با توجه به سبقه استکبارستیزی خود متوجه شد که باید ارتباط خود را با امریکا قطع کند، ادامه داد: دایره استکبار ستیزی از ایران خارج و ملت‌ها را بیدار کرد به طوری که در حال حاضر در بسیاری از کشورها علیه اسرائیل مقاومت وجود دارد و خوشحالیم بگوییم که ملت‌های دیگر هم به این نقطه رسیدند که آزادی و اقتصاد و معیشت در قبال ایستادگی در مقابل استکبار است. 
قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه ساختار سازمان ملل با توجه به اقدامات انجام شده هم باید اصلاح شود، تصریح کرد: در حال حاضر صحنه بین‌الملل به قدری علیه امریکا و اسرائیل سنگین شده که نمی‌توانند سر بلند کنند با این وجود آنقدر وقیح هستند که همچنان اعلام همبستگی کرده و گروه‌های مقاومت را تهدید می‌کنند. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند، ادامه داد: این ملت بعد از قرن‌ها روی پای خود ایستاده و خودش را پیدا کند و ایران عزیزی که برای کوچک‌ترین کارها باید اجازه می‌گرفت دیگر نیازی به ورود به تنبیه دشمنان خود هم ندارد و یارانش این کار را می‌کنند. 
وی با تاکید بر تثبیت قدرت جهانی ایران در حال حاضر افزود: این مهم به مدد انقلاب و جوانان مسلمانی است که در این مسیر خون داده‌اند و راه رشد این ملت در امتداد راه و شناخت شهدا است و شهدا قهرمانان واقعی هستند و ستاره راه محسوب می‌شوند و این فرهنگ اجازه شکست نخواهد داد و پیروزی وعده الهی است.
قاضی‌زاده هاشمی به فتنه‌های متعدد دشمن علیه ایران اشاره و تصریح کرد: اما به مدد خون شهیدان در پس هر فتنه با سرافرازی خارج شده است به طوری که در حال حاضر محور مقاومت در مقابل سران استکبار می‌ایستند.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560779

مهمترین اخبار ایران و جهان: