نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 12:15

دستگیری سارق حرفه‌ای با 27 فقره سرقت در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به 27 فقره سرقت در ارومیه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ سامان غنی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۲۷ فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان  ارومیه،‌پیگیری موضوع با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

غنی‌زاده افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ های مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار بوده و با کمک و همدستی ۲ نفر دیگر  به عنوان مالخر، مرتکب این سرقت‌ها شده است.

جانشین فرمانده انتظامی‌ آذربایجا‌غربی تصریح کرد: در ادامه رد‌زنی‌های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دریک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ غنی زاده در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580935

مهمترین اخبار ایران و جهان: