نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:22

هشدار به باشگاه‌ها و اماکن ورزشی متخلف و مختلط

مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با باشگاه‌ها و اماکن ورزشی متخلف و مختلط در استان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین فرهادیان گفت: با فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بدون مجوز و مختلط در چهارمحال و بختیاری برخورد می‌شود.

مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی لازمه فضای سالم ورزشی است و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی این امر را مورد توجه جدی قرار دهند.

 وی تاکید‌ کرد: فعالیت هرگونه تمرینات و مسابقات مختلط ورزشی غیرقانونی و ممنوع است، لذا تمام مدیران اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان هستند.

فرهادیان عنوان کرد: در این راستا، تیمی از بازرسین اداره‌کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه‌های ذیربط از باشگاه‌های ورزشی بازدید می‌کنند و در صورت اثبات تخلف، با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه موارد را به شماره تماس‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان ۰۳۸۳۲۲۲۴۷۵۵ و ۰۳۸۳۲۲۵۱۰۰۰ حوزه شکایات و گزارشات مردمی اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603835

مهمترین اخبار ایران و جهان: