نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 18:02

انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای تبیین گفتمان راه انقلاب اسلامی است، افزود: انتخابات باید سبب وحدت، همدلی و وفاق در استان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در سومین مجمع عمومی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری گفت: گفت‌وگوها باید در راستای پیشرفت و تعالی استان باشد و تنها راه برون‌رفت از مشکلات حرکت به سمت انجام اقدامات فرهنگی موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مسیر همه باید به این باور برسیم که در استان یک خانواده هستیم و وحدت، وفاق، همدلی و هم‌افزایی لازمه پیشرفت این خانواده است.

وی با اشاره به اینکه امسال سال مهم و خاصی برای کشور است، افزود: چرا که مردم با حضور پُرشور در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: جلسات ستاد انتخابات از اسفندماه سال گذشته در استان آغاز شد و مصوبات تمامی نشست‌ها شفاف است چرا که مردم همیشه محرم نظام بوده‌اند.

وی بیان کرد: هر کسی که دغدغه پیشرفت استان را دارد باید به عنوان داوطلب در انتخابات شرکت کند تا رقابت بیشتری شکل بگیرد و همین رقابت سبب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی‌ها به عنوان گروه‌های مرجع باید تلاش کنند تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات صورت گیرد.

وی ادامه داد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و سبب تقویت نظام می‌شود.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه در فرصت انتخابات باید برای تبیین گفتمان راه انقلاب اسلامی تلاش شود، افزود: انتخابات باید منجر به وحدت، همدلی و وفاق در استان شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440435

مهمترین اخبار ایران و جهان: