نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 17:34

آماده‌سازی ۳۰۰ منزل برای اسکان زائران اربعین حسینی

اهواز- مدیر کانون فرهنگی هنر شهدای عین دو اهواز: امسال با همراهی مردم ۳۰۰ باب منزل مسکونی برای اسکان زائران اربعین را تجهیز و آماده‌سازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم هلیچی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «شهدای عین‌دو» اهواز به مناسبت نیمه دوم ماه محرم، اظهار کرد: ما با همراهی مؤسسه فرهنگی تبلیغی «ثاقب» چندین دوره روضه‌های خانگی، جلسات پرسش و پاسخ را با حضور مبلغان و روحانیون اعزامی از این مؤسسه برگزار کردیم که این دوره‌ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنر شهدای عین دو اهواز افزود: علاوه بر این برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، کمک به نیازمندان در قالب طرح «همدلی» از دیگر فعالیت‌هایی بود که در ایام عزای سید و سالار شهیدان (ع) همچون سنوات گذشته آنها را مورد توجه قرار دادیم.

وی با اشاره به رایزنی برای تدارک و تجهیز ۳۰۰ خانه برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی، گفت: با توجه به گرمای شدید هوا در خوزستان و نیاز زائران به استراحت، امسال در نظر داریم که بیشتر متمرکز بر پذیرایی از زوار اربعین در منازل شویم و مانند سال‌های گذشته موکب نخواهیم داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423579

مهمترین اخبار ایران و جهان: