نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 09:52

آنچلوتی پس از برتری رئال مادرید مقابل میلان: بلینگام شگفت‌انگیز است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به پیروزی تیمش مقابل میلان در اولین بازی پیش‌فصل واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم رئال مادرید صبح امروز (دوشنبه) در اولین بازی خود در پیش‌فصل آمریکا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 میلان را در ورزشگاه رُز بُل واقع در کالیفرنیا شکست دهد. میلان در این بازی ابتدا با دو گل فیکایو توموری (29) و لوکا رومرو (42) در نتیجه پیش افتاد، اما شاگردان کارلو آنچلوتی نیمه دوم با ارائه عملکردی هجومی‌تر موفق شدند با گلزنی‌های فدریکو والورده (57 و 59) و وینیسیوس جونیور (84) نتیجه را به سود خود تغییر دهند.

کارلو آنچلوتی پس از برتری شاگردانش مقابل میلان در اولین بازی پیش فصل گفت: ما در نیمه اول مرتکب اشتباهاتی شدیم. ما نتوانستیم به خوبی بازیکنان میلان را تحت‌فشار قرار دهیم و در بازیسازی از خط دفاعی خوب عمل نکردیم.

وی همچنین در مورد سیستم بازی تیمش گفت: من سیستم بازی جدیدمان را دوست دارم. واقعیت این است که ما همچنان باید تمرین کنیم تا به این سیستم بازی جدید عادت کنیم. سیستم بازی 2-4-4 بهترین سیستم برای خط دفاعی نیست و ما باید در این سیستم بازی پیشرفت کنیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه به تمجید از هافبک انگلیسی خود پرداخت و اظهار داشت: بلینگام بازیکنی منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز است. او بازیکنی مهم برای ما و هافبک کاملی است. جود در کار بدون توپ خیلی خوب است. به نظرم بهترین پست برای بلینگام پست 10 (هافبک نفوذی) است. او همچنین می‌تواند در پست فالس ناین (مهاجمی که تمایل به ملحق شدن به خط میانی تیمش در زمان مالک بودن توپ دارد) بازی کند.

آنچلوتی همچنین در مواجهه با پرسشی در مورد کیلیان امباپه که گفته می‌شود رئال مادرید در تلاش است تا او را در همین تابستان از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد، ترجیح داد پاسخی ندهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1396979

مهمترین اخبار ایران و جهان: