نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 15:02

حمایت لبران جیمز از مالکان میلان

ستاره بسکتبال آمریکا مالکان فعلی باشگاه میلان را افرادی شایسته برای برگرداندن روسونری به روزهای اوجش می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جری کاردیناله، رئیس گروه ردبرد مالک باشگاه میلان با وجود داشتن منتقدان و مخالفان بسیار، حامیانی هم دارد که در میان آنها افراد صاحب نامی مانند لبران جیمز هم دیده می‌شود.

کاردیناله طی یک دو ماه اخیر به خاطر تصمیمش برای برکناری پائولو مالدینی از سمت مدیرورزشی باشگاه و فروش ستاره خط میانی تیم، ساندرو تونالی به نیوکاسل به شدت مورد انتقاد واقع شده است اما ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز همچنان حامی مالک فعلی روسونری است.

جیمز در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت، درباره عملکرد کاردیناله از زمان خرید باشگاه میلان گفت: من عاشق فوتبال اروپا هستم و فکر می‌کنم که میلان جزو باشگاه‌های بسیار خاص است، چه در داخل زمین چه خارج از آن. این تیم فرصت فوق‌العاده‌ای برای بازگشت به میان تیم‌های تاپ و برندهای مطرح فوتبال جهان دارد. شهر میلان هم قلب مد، ورزش، سرگرمی و فرهنگ است. تیم میلان سفیر فوق‌العاده برای این شهر است و گروه ردبرد هم گزینه‌ای مناسب و شایسته برای برگرداندن میلان به روزهای پرشکوه است.

ستاره NBA‌ افزود: با تجربه‌ای که از کار با گروه اسپرینگ هیل دارد، می‌توانم بگویم که جری یک شریک تجاری فوق‌العاده است. او می‌گوید من باعث شده‌ام که وسعت دیدش بازتر شود اما در عین حال خیلی متواضع است. به عقیده من، من و ماوریک می‌توانیم شراکت‌مان را با ردبرد ارتقا دهیم. ما می‌توانیم در کنار یکدیگر فرصت‌های فوق‌العاده به دست آوریم.

جیمز سابقه همکاری با کاردیناله  و گروه ردبرد را دارد. او و دوستش ماوریک که بنیان‌گذار شرکت اسرپینگ‌هیل بودند، این شرکت را به کاردیناله فروختند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1418279

مهمترین اخبار ایران و جهان: