نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 17:46

امام جمعه زرین دشت: مسئولان نظام اسلامی، زندگی خود را با اعیان و اشراف مقایسه نکنند

امام جمعه زرین دشت با تاکید بر ساده زیستی مسئولان نظام جمهوری اسلامی گفت: مسؤول نظام جمهوری اسلامی حق ندارد به اعیان و اشراف و پولدارها نگاه کند و زندگی خود را با آنها بسنجد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت؛  حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های امروز نماز جمعه عاشورایی زرین دشت، ضمن قدردانی از حضور پر شور زرین دشتی ها در عزای سید وسالار شهیدان، مردم این شهرستان را مردمی حسین دوست عنوان کرد و گفت؛ ایران اسلامی خیمه گاه امام حسین است و این را در تمام زمانهایی که نظام وانقلاب به آنها نیاز دارد حضور فعال خود را نشان داده و دین خودشان را ادا کرده اند.

وی افزود: مسئولین باید قدردان این مردم باشند و این قدردانی را باید با درک عمیق مشکلات آنان و برای رفع آن تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت، بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: کسی که در حکومت اسلامی مسئولیتی به عهده می‌گیرد نباید اشرافی زندگی کند.

حجت الاسلام دروند پور، بیان کرد: مسؤول نظام جمهوری اسلامی حق ندارد به اعیان و اشراف و پولدارها نگاه کند و زندگی خود را با آنها بسنجد؛ خیلی فرق است بین آن مسئولی که در دوران کوتاه مسئولیت خود در فکر این است که یک آینده‌ی مالی برای خود تأمین بکند و آن انسانی که در دوران مسئولیت، اصلاً به فکر تنها چیزی که نیست، مسائل شخصی است.

وی با ذکر این نکته که وقتی اشرافی‌گری در قلّه‌های جامعه به‌وجود آمد، سرریز آن به بدنه جامعه خواهد شد، تصریح کرد: البته این راهم عرض کنم کم نیستند مسئولانی که ساده زیستی اول انقلاب راهم هنوز دارند، اما مردم انتظار دارند، مشکلات موجود مرتفع شود.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1413435

مهمترین اخبار ایران و جهان: